دانلود رایگان فیلم

دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم خارجی ,دانلود فیلم جدید ایرانی,دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم رایگان, دانلود فیلم درام, دانلود فیلم جنایی

دانلود رایگان فیلم

دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم خارجی ,دانلود فیلم جدید ایرانی,دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم رایگان, دانلود فیلم درام, دانلود فیلم جنایی

دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم خارجی ,دانلود فیلم جدید ایرانی,دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم رایگان, دانلود فیلم درام, دانلود فیلم جنایی

  • ۰
  • ۰

مهران مدیری بعد از مدت‌ها وقفه در سریال سازی، پروژه جدیدی را شروع کرده است. هیولا نام سریال جدید مدیری است که به تازگی مراحل پیش تولید آن آغاز شده است.   یکی از نکات قابل توجه این سریال، همکاری دوباره مدیری با پیمان قاسم خانی است. مهراب قاسمخانی به همکاری دوباره این دو هنرمند در سریال هیولا این طور واکنش نشان داد: «ترکیب پیمان و مهران نیاز به آرزوی موفقیت نداره»!

او دیروز در صفحه اینستاگرامش فیلمی از تولد پیمان قاسمخانی در پشت صحنه “هیولا” منتشر کرد.  در این ویدیو عوامل پشت صحنه سریال هیولا همزمان با رونمایی از لوگوی سریال برای پیمان قاسمخانی هم تولد می‌گیرند. خوش و بش مهران مدیری با پیمان از نکات جالب این مراسم بود!

  هیولا2

«سلام، یک هیولا در راه است…». این بخشی از نوشته مهران مدیری در صفحه رسمی سریال جدیدش است. به گفته مدیری هیولا یک سریال پانزده قسمتی در ژانر کمدی اجتماعی است که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.
این سریال در آذرماه استارت خورده و سازندگان آن تلاش می‌کنند قسمت نخست سریال را برای شب عید ۹۸ آماده کنند.
درباره قصه و فیلمنامه هیولا چیزی منتشر نشده است. ظاهرا عوامل این کار سعی کرده اند فیلمنامه را تا حد ممکن مخفی نگهدارند و ببینده را هنگام تماشای اولین قسمت سریال سوپرایز کنند.

چهره‌های مطرح در سریال هیولا

عوامل ساخت و دست اندرکاران سریال هیولا از چهره مطرح سینما و تلویزیون هستند. ظاهرا فرهاد اصلانی از نقش‌های اصلی این سریال است. اصلانی که از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون است چند سالی می‌شود که در فیلم‌های کمدی حضور پررنگی دارد.
شیلا خداداد، از بازیگران پرطرفدار و محبوب کشورمان است که در این سریال نقش آفرینی خواهد کرد. این برای اولین بار است که خانم خداداد با مهران مدیری در یکی از کارهایش همکاری می‌کند.

محمد بحرانی، صداپیشه جناب خانِ خندوانه هم در هیولا به عنوان بازیگر حضور دارد. گوهر خیراندیش، یکی دیگر از بازیگران کهنه کار سینما و تلویزیون، در سریال جدید مدیر بازی می‌کند.

شبنم مقدم، سیما تیرانداز و خود مدیری هم در هیولا نقش آفرینی می‌کنند. تهیه کننده این سریال، مصطفی احمدی است که تهیه کنندگی مجموعه دورهمی را هم به عهده داشته است.

پیمان قاسمخانی در این سریال به عنوان سرپرست نویسندگان با مهران مدیری همکاری می‌کند که یکی از نکات قابل توجه در این سریال است.

همه این بازیگران خوش نام و عوامل مطرح که در این کار دور هم جمع شده اند، یک سریال خوب را وعده می‌دهند. البته باید منتظر ماند و دید.

خلاصه داستان سریال هیـولا

هوشنگ معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشمداشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد. داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود.

موضوع سریال هیولا درباره خانواده ای است که از زمان احمدشاه تا حالا می خواهند شریف باشند و شریف بمانند. درست مثل نام خانوادگی شان و اسم کوچه ای که در آن زندگی می کنند: «شرافت».

اما انگار شریف ماندن این روزها خیلی سخت شده است. نه تنها به دلیل مشکلات اقتصادی، بلکه به دلیل پیدا شدن نسل جدیدی از شرافت که از پدر به جای شریف بودن، آسایش و رفاه می خواهند. نسل دهه ی هشتاد و از آن معترض تر دهه ی نود.

عوامل سازنده سریال هیولا

طراح و مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم‌خانی، نویسنده: امیر برادران، سرمایه‌گذار: اول مارکت، تهیه‌کننده: سید مصطفی احمدی، کارگردان: مهران مدیری،


بازیگران سریال هیولا

بازیگران: فرهاد اصلانی، مهران مدیری ، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، عزت‌الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی نوری، محسن قاضی‌مرادی ، السا فیروزآذر ، سیامک احصایی ، علیرضا آقاخانی ، چنگیز جلیلوند ، لادن سلیمانی ، رضا کریمی ، محمدجواد جعفرپور ، نوشین تبریزی ، پیام احمدی‌نیا ، مانیا علیجانی ، پیمان فاطمی و هانیه غلامی

دانلود سریال هیولا http://monster-series.ir
  • ۹۸/۰۲/۲۵
  • نازی امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی